Når du trenger noen å snakke med

Det finnes flere hjelpetelefoner og organisasjoner man kan kontakte hvis det er behov for å snakke med noen, enten det er via telefon eller chat. Jeg har lagt ut info om det flere ganger tidligere og jeg kommer til å legge det ut enda flere ganger. Det blir aldri informert nok om hvor du kan søke hjelp.

 

 

I dag vil jeg framsnakke MAB, Metalheads Against Bullying, det er en gruppe mennesker som jeg virkelig har stor respekt for.

De kjemper mot mobbing, og for en større aksept om at vi alle er forskjellige. Leif, mannen bak den flotte non profit organisasjonen er en så tvers igjennom god person, han ønsker bare alt godt til alle. En person flere burde ha som forbilde.

Du kan lese litt om hva MAB gjør her i et intervju NRK gjorde av Leif, mannen bak MAB.

 

Du trenger ikke være en «metalhead» for å følge denne gruppen, disse folka inkluderer alle.

Litt ekstra kult er det jo at selveste Rob Halford i Judas Priest har holdt konsert med MAB t-skjorte! 

Metalheads Against Bullying er å finne på Facebook og Instagram 🖤

 

 

MAB sin plakat med nummer du kan ringe, og plasser du kan chatte hvis du er som meg og synes at telefoner kun er til for å tekste med.

 

De har også en Snapchat kanal der det snakkes om viktige tema hver eneste dag. Jeg anbefaler å legge de til på Snapchat.

 

 

 

Veldig fin Snapchat kanal der det er helt vanlige mennesker som snakker om sin hverdag med og uten utfordringer av ymse slag. Jeg skulle gjerne gjestet der selv, men jeg er ikke så tøff enda dessverre. Kanskje jeg en dag får motet til det.

 

 

 

Headbanging klem fra Nina

6 kommentarer

Siste innlegg