En liten skrekktur

Jeg og kjærest gikk en tur i skogen i går, vi gikk ikke så langt for jeg var veldig sliten etter et tungt tankekjør fra morgenen av. Men det trenger ikke være så veldig lange turer hver gang for min del, det er godt å bare være ute å se på den flotte naturen vi har.

 

 

For et par år siden prøvde jeg å garve et elgskinn, det ble ikke noe suksess. Ryggen slo seg vrang etter noen dager med intens jobbing med fjerning av fett, salting og vasking av et stort og tung elgskinn. Jeg har nesten fortrengt hvor mye bortkastet jobb det var, og jeg skal så absolutt ikke prøve igjen. Neste gang jeg skal prøve meg på garving av skinn blir det fiskeskinn.

 

Det så nesten ut som at en noen hadde prøvd å garve et elgskinn her i skogen også, pelsdotter lå i store dunger over et ganske stort område.

 

 

 

 

Jeg finner nesten bestandig noe gamle beinskrotter her og der oppe i skogen, men denne gangen var det veldig mange samlet på samme plass, sammen med pelsdottene.

Jeg fikk assosiasjoner til den gamle Stephen King filmen Pet Sematary, filmen der døde dyr plutselig står opp fra graven og blir helt demoniske. Grøss.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg