Gratulerer med dagen 🇳🇴

Gratulerer med dagen, Norge 🇳🇴

Håper alle har hatt en fin dag så langt.

Enda en litt spesiell feiring av nasjonaldagen vår, vi får krysse fingrene for at det kan feires så normalt som mulig neste år.

Selv om jeg ikke liker så store folkemengder samlet på et sted, så liker jeg å se hvor mye alle andre tilsynelatende setter pris på det.  Jeg tror det er mange masker ute på en slik dag.

 

 

 

Her hjemme har tvillingene pyntet og laget kaker i flere dager, jeg har for det meste smakt, og det var nydelig.

Jeg har byttet kjole en gang allerede, så neste steg blir en jumpsuit med ekstra stretch. Slanking er ikke eksisterende i dag, så her skal det kun nytes.

Klem fra Nina

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg