Hula hoop workout – kan det virke?

Jeg har bestandig en plan om at skal jeg begynne å trene, jeg legger store planer og kjøper meg både det ene og det andre av utstyr som liksom skal bli en kickstart for et bedre, sunnere og slankere liv.

 

Hittil ligger det meste uåpnet eller i en nedstøvet krok. Men skal det trenes altså, for dette ser så enkelt ut at til og med jeg skal klare det. Hvis jeg klarer å sette sammen “rokkeringen” da. Er ikke så himla god på å følge bruksanvisninger, mulig jeg må overlate denne til kjærest.

 

Jeg kom over flere videoer på TikTok hvor mye folk hadde gått ned i vekt og fått en slank midje bare etter noen få uker. Ser for meg at jeg kan stå på stuegulvet og rokke meg rundt med denne samtidig som jeg ser på en serie og gafler i meg en sjokolade. Her skal det jaggu trenes!

 

 

 

Jeg fant ingen plasser å kjøpe den i Norge, så jeg bestilte min fra AliExpress. Det er mye dårlig kvalitet derifra, så jeg er litt spent på om den går i stykker etter et par gangers bruk. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok ikke til å slite den ut. Men jeg gleder meg faktisk til å prøve, det ser jo litt moro ut.

 

 

-Klem fra Nina

 

 

8 kommentarer
    1. Lykke til med treningen 😀 Jeg må trene styrke 3 ganger i uka,da jeg har en alvorlig grad av beinskjørhet. Når man er kommet inn i tralten, går det mye lettere 😃👍

      1. Jeg skulle absolutt ha begynt å trene regelmessig, men jeg vil ikke dra på treningsstudio. Får satse på at jeg finner noe å gjøre her hjemme, litt skeptisk på den rokkeringen 😂😁

          1. Har kjøpt meg Yoga matte for lenge siden, men den er ikke pakket ut enda. Det tror jeg kan passe meg og ryggen veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg