Hytta i treet

 

 

Er det noe jeg kunne tenkt meg så er det en overnatting i denne hytta, men jeg vet ikke om angsten min er like ivrig. Jeg føler meg helt splittet med denne angsten min, for jeg vil, angsten vil ikke. Kanskje det blir en overnatting til neste år når jeg forhåpentligvis har fått angsten litt på plass igjen. 

Jeg har aldri likt høyder, kjærest må vaske de vinduene som man må opp i tre trinn i en stige på. Hele meg skjelver og jeg blir svimmel for den minste høyden. Derfor er jeg litt forundret for at jeg har hatt så lyst til å overnatte i denne hytta i mange år. Men det ser jo helt magisk ut, ikke sant?

 

 

 

 

 

Dette skriver de på sin egen nettside:

Overnatt i Trøndelags første tretopphytte beliggende 550 moh. og 7 meter oppe i furutrærne i Soknedal, kun 1 times kjøretur sør for Trondheim og med lett atkomst fra E6. Helt for seg selv og langt fra annen bebyggelse ligger alt til rette for å nyte naturen og stillheten! Hytta sto ferdig i juni 2017, og kan bookes året rundt. Fra sommersesongen 2021 står ei splitter ny aktivitetsløype for barn og unge klar til bruk.

Tretopphytta er plassert 7 meter over bakken og har veranda med trygt og solid rekkverk hele veien rundt. Sovehemsen ligger hele 10,5 meter over bakkenivå! På verandaen i front er det et stort utebord med 8-10 sitteplasser, og med flott utsikt til skog og fjell. Bålpanne og gassgrill står til disposisjon. Området rundt hytta har et rikt dyreliv, og oppe på verandaen har man småfugl og ekorn helt inntil seg. Fuglefrø står tilgjengelig slik at alle kan mate fugler og ekorn. Om morgenen kan man også være heldig å få se rådyr eller elg passere på bakken.

 

 

 

 

 

 

Vil du lese mere om denne fantastiske hytta i treet kan du sjekke ut siden deres https://www.hyttaitreet.no/

 

 

Klem fra Nina

4 kommentarer
    1. Åh, noe så fint. Jeg kunne ha tenkt meg å overnatte, men som deg har jeg alvorlig grad av høydeskrekk. Den skrekken blir verre og verre jo eldre man blir. Overnattet på Oslo Plaza for fire år siden, i 32 etasje. Så vidt jeg torde å se ut av vinduet. Men det gikk greit. Flaks for meg var at den utvendige heisen skulle fikses på.

      1. Hjertet mitt hoppet bare jeg leste 32 etasje, det er utrolig høyt oppe! Jeg tror jeg kanskje kunne klart å overnatte og sovet godt i den hytta, men litt usikker, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg