Interiør som gjør meg glad

Jeg har egentlig aldri hatt noen stil hjemme, jeg liker å omgi meg med ting som gjør meg glad. Jeg er ikke så glad i å bruke store summer på interiør heller, så det går veldig mye på gjenbruk.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen få av mine favoritter, de som får meg til å trekke aller mest på smilebåndet når jeg ser de.

 

 

Dette bildet har jeg laget selv, hanen er preget inn på skinn med svivelkniv og punsler.

 

Dette bildet av hanen i skinn er en av mine favoritter, det er det aller siste jeg preget på skinn før jeg ryddet unna utstyret. Akkurat nå kjenner jeg litt på at jeg har lyst til å leke meg med preging igjen, kanskje jeg skal finne det frem en dag jeg har litt energi og føler meg på topp.

 

Denne planten og krukken er noe av det siste jeg har kjøpt meg

 

Jeg bare elsker slike krukker, denne falt spesielt i smak fordi den hadde et litt rustikk utseende og jeg synes den planten er så lekker å se på.

 

Ape bildet henger på veggen i stuen

 

 

Denne rammen fant jeg på et loppemarked, bildet inni rammen var ikke så fint, så jeg satte inn et print jeg hadde liggende. Jeg digger dette Andy Warhol inspirerte bildet.

 

Salvador Dali er min favoritt kunstner. Han hadde vistnok flere psykiske lidelser sies det.

 

 

Jeg har mange Salvador Dali trykk hengende rundt omkring i huset, jeg blir aldri lei av å se på alle detaljene. Jeg kan ikke stort om kunst, men for meg er Salvador Dali den største.

 

 

Mine gamle glansbilder i en gammel ramme

 

Jeg fant igjen mine gamle glansbilder i et album for en stund siden, og jeg tenkte det var for dumt å beholde de i et album. Jeg brukte mye tid med glansbildene mine når jeg var lita, det gir meg gode minner. Gode minner er viktige å beholde, så jeg fant frem en gammel ramme og satte glansbildene i.  Jeg liker egentlig ikke å henge bilder så lavt på veggen, men nå kan alle små barn som kommer på besøk nyte glansbildene mine også.

 

Denne giraffen kjøpte jeg brukt

 

 

Denne giraffen er bare helt perfekt. Jeg elsker litt spesielle ting som har med dyr å gjøre. Dyr gir meg glede, selv om det bare er pyntedyr.

 

 

En interiørdesigner ville vel fått hjertefeil hjemme hos oss

 

Her i mellomgangen er det fullstendig kræsj av alt mulig, og de fleste rynker vel på nesen av denne blandingen, men jeg elsker det. Jeg omgir meg med ting jeg liker, og som kjærest liker. Eller, han får et litt surt blikk hvis han ikke er enig, så liker han det etterhvert.

 

Rev serverer fugl på et fat

 

Denne kule reven kjøpte jeg samtidig med giraffen, det var et lite lot med mange morsomme pyntegjenstander, jeg tror ikke jeg betalte mange kronene. Jeg elsker et godt bruktkjøp. Det er påfyll.

 

 

Det var noen av mine favoritter her hjemme. Jeg skal ikke gjøre dette til en vane, for jeg er absolutt ikke en interiør blogg. Det skal jeg overlate til de som brenner for slikt. Jeg trengte bare en liten runde i huset for å klarne tankene, kjente at jeg trekte godt på smilebåndet av disse tingene og ville dele med dere. Kanskje det gir et annerledes innblikk av hvem jeg er. Jeg er ikke bare mine psykiske lidelser ❤️

 

Klem fra Nina

6 kommentarer
    1. Kjerringtanker, Solliv har også delt om hva de har kjøpt og nå du! Utrolig flott! Den hanen var virkelig nydelig, så her må du ta fram utstyret igjen. Du kan få ånden over deg igjen. Liker hjem som er et hjem med brukt og nytt. Mange skatter i de tusen hjem rundt om.

      1. Takk, jeg liker den hanen veldig godt, og jeg kan se på den med stolthet, så kanskje det blir preging igjen i løpet av året.

    2. Så mange kule ting! Og du, den hanen var bare kjempetøff!!! Du får finne frem pregeutstyret igjen.
      Jeg synes du skal ha flere interiørbilder for jeg ble nysgjerrig. Det er mer spennende med hjem som ikke er lik alle andre.

      1. Takk 😊 Det fristet litt å prege igjen, det er fryktelig morsomt egentlig, jeg bare mistet hele mestringsfølelsen og gleden.
        Jeg vet ikke hva vi skal kalle vår interiør stil, men den er vel på kanten til å være like sprø som meg 😂🤓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg