Sinnsrobønnen

Sinnsrobønnen

Gi meg sinnsro til å akseptere de ting jeg ikke kan forandre. Mot, til å forandre de ting jeg kan, og Visdom, til å se forskjellen.

Reinhold Niebuhr

(1892 – 1971)

 

 

 

Denne fikk jeg tilsendt fra en av mine lesere for et par dager siden.
Hun skriver litt om sin historie og hun takker meg for at jeg er så åpen om psykiske lidelser. Jeg blir like glad og trist for hver gang jeg leser en slik melding. Glad fordi jeg føler jeg har gjort en forskjell og jeg kan være til hjelp, trist fordi jeg vil jo ikke at andre skal ha det vondt.

Jeg har fått mange slike meldinger fra både kjente og ukjente siden jeg begynte å åpne meg på bloggen. De takker meg for at jeg er så åpen om min psykiske helse, og det gir meg styrke til å fortsette. Jeg har ikke klart det uten all støtten fra alle dere som leser om mine utfordringer.

Sammen skal vi klare å dele åpenhet og forståelse for den psykiske helsen. ❤️

 

#snakkdetihjel

 

 

Klem Nina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg