Voo.. ehh.. nålepute!

I fjor lagde jeg denne lille nåleputen, i skinn selvfølgelig.

I dag ligger jeg her, rett ut med mine 182cm, og lurer på om jeg har terget på meg noen som har en slik miniatyr av meg liggende. Det kjennes ut som noen stikker meg både her og der og hele meg verker.  Nekter å tro at det lille av hagearbeid jeg gjorde i helgen har slått meg ut slik, da er det mer logisk med en voodoo dukke av meg.

 

 

Får å lage en slik trenger du ikke ha så mye liggende, det passer helt sikkert like greit med dongeri eller et annet stoff hvis du ikke har noe skinn liggende. En gammel skinnveske, jakke, eller bukse kan fort bli et par nåleputer. Kommer helt an på hvor mange du vil stikke, ehh.. har bruk for mener jeg.

 

 

En pepperkakemann utstikker av litt stor størrelse passer perfekt. Tegn rundt, lag ansikt, hjerte og andre kjennemerker, fyll med en gammel pute og hår. Sy sammen enten med symaskin eller for hånd. Pass deg for å ikke stikke deg selv. Husk å gi den navn etter du er ferdig med den. Men ikke Nina, det navnet er opptatt.

 

 

-En stikkende klem fra Nina

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg