En god natts søvn

Irriterende nok har jeg våknet kl 7 hver dag i helgen, når vi har barnefri og kan sove så lenge vi vil. I morgen når det er skoledag igjen skal jeg garantere at jeg ikke våkner av meg selv kl 7. Ikke kommer jeg til å våkne av vekkeklokken heller. Kjærest våkner bestandig før meg, og han lar meg som regel sove til jeg våkner av meg selv. Jeg bruker ikke sove til langt på dagen, liker ikke å sove så lenge egentlig, men lenger enn til kl 7 vil jeg gjerne sove når det er helg og barnefri, for det er ikke akkurat ofte at tvillingene sover borte en hel helg.

 

 

Det er veldig godt å sitte helt alene og bare høre på fuglene som kvitrer ute og kjenne på solen som så vidt har begynt å varme opp. I dag tror jeg det blir en fantastisk fin dag. Jeg har ro i kroppen igjen etter gårsdagens tanker, og jeg sov faktisk godt i natt. Jeg bruker som regel å få veldig urolige netter etter at vonde minner har strømmet på , men nå har jeg sovet veldig tungt og godt.

Er det et tegn på at jeg begynner å bli bedre til å takle minner som strømmer på? Jeg håper det.

 

 

 

Jeg har våknet før hanen min, Lucifer, i hele helgen.

 

 

 

Nå skal jeg lage meg en kopp kaffe til før jeg skal se om jeg har tålmodighet nok til overs for å se om jeg klarer å ordne opp i alt dette som ikke virker som det skal her inne på bloggen min. Jeg er ikke så veldig tålmodig med slikt, så jeg regner med det blir en telefon til datter og be henne komme hit å se hva jeg har gjort feil. Når jeg tenker meg om så er det vel best at noen andre fikser dette for meg, så kan jeg bare fokusere på skrivingen. Det er ikke alt jeg er god på. og det er helt OK.

 

Ha en sprudlende flott søndag der ute alle gode mennesker, og husk #snakkdetihjel

 

 

-klem Nina

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg