Min store svarte hane

 

 

Jeg trodde aldri at jeg kom til å ha hverken høner eller hane, men nå er vi oppe i 7 høner og 1 hane.

 

Lucifer, hanen min, er en veldig rolig og avslappet type. Han har kostet meg litt i veterinær utgifter og medisiner, men han er verdt hver eneste krone.
Han har enda en kul på halsen som ingen vet helt hva kommer av, men det ser ikke ut til å bry han stort. Han er sjefen når han trenger det, og hønene ser ut til å like han like godt som meg.

 

Vil du lese mer om Lucifer så har jeg skrevet om han tidligere i innlegget Dyr som terapi er ikke bestandig lett

Dyrene mine er god terapi til meg, jeg tror ikke jeg kunne vært uten dyr i det hele tatt. Hund er fremdeles øverst på ønskelisten, men da må det være en liten og allergivennlig type.

 

 

 

 

 

Klem fra Nina & Lucifer

 

 

5 kommentarer
      1. Lucifer er en Ayam Cemani, ganske sjelden enda her i Norge tror jeg. Han er helsvart, innvoller og alt, ganske kult 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg